Wij zijn gespecialiseerd in telecommunicatie- en IT-toepassingen. KMO's vormen de grootste groep tussen onze klanten. Wij bieden u niet enkel een passende oplossing aan, maar verlenen ook de nodige service en onderhoud. Al 20 jaar geven we ondersteuning. We hebben dankzij Belgacom meer dan 40.000 systemen op de Belgische markt. Deze systemen zijn veruit de meest verspreide systemen in ons land. Naast Belgacom geven wij ook ondersteuning aan distributeurs in verschillende landen. Wij verzorgen graag voor u nieuwe installaties, integraties, of uitbouw van bestaande platformen.

Sinds 1990 zijn wij actief in de wereld van telecommunicatie met als hoofdactiviteit telefooncentrales. Jaren hebben wij producten van DeTeWe ingevoerd en in Belgïe verdeeld via verschillende kanalen. Sinds 2002 worden de producten verdeeld via Belgacom onder de naam Forum 500. Onze ervaring als invoerder zorgde ervoor dat we onze productkennis konden uitbouwen met een volledig programma aan opleidingen, FAQ's en certificaties voor onze producten. We hebben zowel ervaring in 1ste lijn- als ook 3de lijnsupport. Zowel veld- en systeemtesten behoren tot onze technische taken.

Door onze jarenlange ervaring hebben we een sterke productkennis konden uitbouwen met een volledig programma aan opleidingen, FAQ's en certificaties voor onze producten. We hebben zowel ervaring in 1ste lijn- als ook 3de lijnsupport. Zowel veld- en systeemtesten behoren tot onze technische taken. Hierdoor vormen we een belangrijke schakel tussen u de gebruiker en de R&D afdelingen van de fabrikant.

 

Onze technische dienst voert alle mogelijke installaties uit die nodig zijn. Van het trekken van een kabel tot het configureren van uw netwerk. Elke tussenstap of onderdeel wordt door onze mensen verzorgd. Niet enkel alle technieken maar ook alle mogelijke oplossingen onder één dak en door één dienst. We beschikken over onze eigen remote dienst om u zo snel mogelijk te helpen. Geen verplaatsingskosten, snelle en korte interventies wat een extra druk op de werkingskost geeft. Zo gebeuren de meeste aanpassingen van instellingen en configuratie via mail. De klant mailt zijn wensen en van op afstand wordt de interventie uitgevoerd.